Alla inlägg under augusti 2008

Av Denice - 29 augusti 2008 12:14

Jag kan inte fatta att vi åker imorgon ...

Har inte ens börjat packa väskan än =/ det e ju så svårt å veta vad man ska ha me sej !! Fick låna en väska av Ems , men jag tror inte att den e tillräckligt stor för mej å Jacob. Så mamma skulle komma förbi med en större ikväll =)


Vi åker imorgon bitti kl 07 till sthlm. Annelie å daniel kommer å hämtar oss. hoppas bara att lellan e vaken då =)  den lilla filuren ska ju festa ikväll ...haha härligt att sitta i en trång bil hela dan när man e bakfull!!

Huvva lilla mellis då =D


Måste ju hinna me å städa lite hemma oxå så att det e fint när vi kommer hem .


sola Och bada I PiñA Colada  =)

ha det så bra på VOC  ... HAHA

Av Denice - 21 augusti 2008 13:57

Jag e så glad att du har flyttat hem igen , har saknat dej så himla mycket vännen!!

Du har en speciell plats i mitt hjärta å jag kommer alltid att älska dej. Vi har varit med om mycket tillsammans du å jag =)

 Du är en sån vän som många vill ha å jag e glad att du finns i mitt å jacobs liv. Det finns ingen som e så underbar som du  , jag  e glad att det e du som e jacobs gummo.


Vi ses ikväll stumpan

puss puss

Av Denice - 19 augusti 2008 10:18

Göttans !!

Nu e det bara 12 dagar kvar tills vi drar, det ska bli så underbart.

Blir ju bara borta en vecka men det e nog lagom eftersom jacob ska med . Gu va jag längtar nu !!

Av Denice - 17 augusti 2008 08:07

Ännu en helg med bara jobb ... *suck*

Vet inte hur länge jag orkar jobba så här mycket , känns ju som om att jag inte har något liv längre =(

Väntade på att jacobs pappa skulle höra av sig så att han kunde vara med jacob medan jag jobbade ... men som vanligt så skiter han it !!!

Ringde mamma i sista minuten å frågade om hon kunde passa prinsen , å det gjorde hon mer än gärna =)


Fan va skönt att det snart e semester !! Längtar så himla mycket

Av Denice - 14 augusti 2008 17:02

Fick min kamera idag =)

Av Denice - 13 augusti 2008 16:50

jaha nu sitter jag på jobbet å bara längtar hem !!

Fast egentligen inte ... jo träffa jacob å gosa med honom men efter att han har lagt sej ska jag iväg på nästa jobb *suck*

Tur att jag har en sån underbar syster som ställer upp som barnvakt när det behövs      Löv u <3

Ja just aj Jossan kommer ju ikväll , jag ska färga håret på henne ... hoppas att det blir bra =)

Av Denice - 12 augusti 2008 10:40

Igår när jag kom hem från jobbet va jag så himla trött..... ZzZzZ

När jag öppnade dörren hem så kommer Jacob fram å vill pussas å kramas *mysigt*

Han hade bara sovit ca 30 min på dagis så han va lika trött som sin mamma =) Vi lekte lite innan han fick gosa sej ner i sängen.Jag satte mej i soffan å TÄNKTE att jag skulle titta lite på tv .... men jag gled längre å längre ner i soffan, till slut somnade jag ZzZzZ

vaknade till kl 23, kände mej mer död än levande!!

Jag kämpade mej upp från soffan, in på toa för att bosta tänderna å sen vidare till den underbara sängen=)

men tror du inte på fan att jag vaknade igen, letade rätt på mobilen å såg att jag hade 18 meddelande mottagna =D WHAT !!!

Yr i bollen som jag var svarade jag iaf på mess .... men vad jag har svarat vette fan =/

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards