Alla inlägg under mars 2009

Av Denice - 30 mars 2009 21:43

Idag har jag jobbat några timmar på Ada & Arvid, det var ganska lugnt med roligt ändå. Det va skönt att ha nåt att göra istället för att vara hemma å städa hemmet... som det blir att man gör nu varje dag ... *suck*


Åh nu längtar jag till onsdag . Jag å Meta ska till Mora å handla lite , det ska bli så kul att få en heldag med henne. Skönt att kunna få tid tillsammans utan barn å killar :) det blir ju lite lättare att prata då ..


Och imorgon ska jag å André luncha , det ser jag verkligen framemot. Alltid kul att umgås med dej vännen <3


Ha det bäst

Av Denice - 19 mars 2009 21:32

Oj oj oj satan va länge sen jag skrev nåt nu .....

Jennie har ju klagat så jag tänkte göra henne lite glad :)


jaha  så va e det som har hänt då

1. arbetslös (igen) , men jobbar ju lite här å där så det funkar

2. Flyttat till en annan lägenhet ... men det kanske jag redan har sktivit :S

3.Min syster har förlovat sej med sin Björn <3

4.jacob har fyllt 2 år ( stor kille nu )

5.å nu blir det att vi far till  stan var tredje månad för jacobs astma å eksem :( men det e ju mkt bätrre än sjukan här ... - ta en alvedon , så ska du se att du blir bättre !

6.min underbara vän ska bli mamma för fjärde gången <3 längtar


Ne fan jag kommer inte på nå mer .... HAHA så mkt händer det i mitt liv lixom :D

Jag lovar dej min lilla sockersmula att jag ska iaf försöka skriva mer  ;)


Ha det bäst

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards