Alla inlägg under oktober 2008

Av Denice - 20 oktober 2008 09:28

Idag har det varit en jobbig dag ...

Måste ju försöka lägga mej i tid om man ska orka jobba , men det e ju inte så lätt när man har Jocke som sällskap ;)

Mickan kom iaf hem till mej efter jobbet  för jag skulle klippa henne ...

*suck* shit alltså .... hon e ju värre än ett barn - hon sitter inte still , vill gärna lägga sej i m.m =)

Om det blir fler gånger så ska jag nog göra samma sak med henne som jag gör med jacob . Hon får leka i badkaret medans =)


Fan va jag längtar till helgen , det ska bli så jäkla skoj !!!

Av Denice - 19 oktober 2008 21:24

Ja den började ju inte riktigt som jag hade tänk det ....

Jag fattar inte hur en person kan förstöra så mycket !!

vill bara säga tack till min underbara familj , vänner å grannar, va skulle jag göra utan er ?

Senare på dagen  va jag med mickan , jessica å rickard

vi drack kaffe å spelade yatzy - å det va jag som vann !! (det va viktigt att jag fick me det) jessica å Rickard drog ganska tidigt, för jessica skulle hem till nåt helt annat ;)

Men Mickan stannade kvar med mej ... vi hade det så trevligt =)  men det blev ju inte om nån vägg den här gången ... HA HA HA =)

Klockan blev jävligt mycke så mickan sov över , å jag e faktiskt lite stolt över henne för hon gick inte å la sej före kl 00  (Agda 85)

 utan hon klarade sej uppe i 4,5 timme till =)

 sen va det bara att kliva upp 1 timme senare när jacob skriker mamma från sitt rum ...


Idag kom jessica hit å drack morgonkoppen med mej å Mickan, jätte trevligt med mycket skvller på morgonen=)

efter det ville Jacob att ia  (jessica) skulle kolla på film med honom. Mickans tel ringer å hon går in i sovrummet å kastar sej i sängen ... med mej efter. vi va ju bara så jävla trötta !!!

ca 15 minuter efter kommer Jessica å Jacob oxå , det slutade med att alla somnade .... det va ju bara så underbart mysigt <3


vaknade typ kl 14.45 å då bar det iväg till "tant" emelie på fika

Hon är ju bara allt för go ... Love u !!




Av Denice - 16 oktober 2008 22:54

Ja det var som vanligt en tråkig dag på jobbet ... till att dom ringde från repan

- Hej denice du har fått blommor , du kan hämta dom i repan

- oj .. oki sa jag å travade iväg


Alltså shit vilken fin bukett !! 

Det stog på kortet från en hemlig beundrare ... men jag vet vem du e =)

Tack snälla du e bäst !!

Av Denice - 9 oktober 2008 12:11

Jaha då har man bytt avdelning då ... som jag inte e så där jätte nöjd me =(  jag trivdes ju så bra där borta å hade ju precis kommit in i jobbet !!  men men det e väl bara att ge det en chans .

Men jag kommer ju sakna min Mickan så fruktansvärt mycket ...

Har bara fått två samtal idag å det gick faktiskt ganska bra   *stolt*

Jaha nu va det en timme kvar till lunch  så jag måste väl gö lite nytta å svara på mail

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards