Alla inlägg under november 2008

Av Denice - 28 november 2008 23:20

först var jag mickan jessica å björn på knuten och åt å drack lite .
Sen bort till Emelie med lite paket , hon fyller år på söndag men vi firade henne lite tidigare=)
vi satt där ett  tag å hade det jätte trevligt , mycket gott att dricka !!
Efter ett tag kom grabbarna å då kunde vi dra tillbaka på knuten igen , shit va med folk säger jag bara . Å det som va så jäkla skoj va att det va ju lite okända ansikten där oxå.
Det hände inte så mycket smaskiga detaljer- Mickan tappade sin hemnyckel ,(hittad) farbror Holger fick en 55 åring runt halsen ( han va inte så sugen ) jessica å Björn hade hångel kalas( hyr ett rum )


En sak som jag störde mej på va hur fan kan vuxet folk, å då menar jag typ 45-50 åringar kan sitta å snacka skit ?
Alltså dom satt å pekade å viskade... det e ju nästan så att man skäms för hur dom uppförde sej!!!
Huvva säger jag bara !!¨


natti natt


Av Denice - 27 november 2008 00:24

mammas älskling <3

Av Denice - 26 november 2008 00:19

Idag ringde dom från dagis å sa att jacob hade feber , så det va bara att ta vab å hämta honom.
Tycker så synd om honom ...
Så vi har kollat på film å myst i soffan =) han e ju bara för go <3


Senare kom mammma med alvedon å så hade hon köpt med sej lunch , hon e ju bara så underbar som alltid ställer upp !
Mickan å syster kom oxå förbi å skulle lämna tillbaka bilen. Mickan hade köpt en fin jul blomma till mej =) tack snälla vännen !!

Fan nu e jag så jäkla trött att jag knappt vet vad jag skriver. det e nog dax att vila ögonen lite...

sov gott

Av Denice - 21 november 2008 23:07

Har bara jobbat en dag denna veckan.

På tisdags morgon hade Jacob jätte svårt att andas så då bar det iväg på sjukan .... Å som vanligt tog det en jävla tid ínnan nån kom å ropade upp hans namn !!!

När vi väl fick komma in till läkaren så sa han att det va nog falsk krupp , hmm hur kan man säga det om han inte ens har undersökt Jacob . Ne du det svaret nöjde jag mej inte me .

Efter att han lyssnat på Jacob så konstaterade läkaren att det va astma ... usch fy att han oxå ska behöva lida av det =(

Men han fick medicin så nu kommer det bli mycket bättre, så den här vecka har han fått varit hemma , för att kolla att puffarna hjälper.


Ikväll har faktiskt jag haft Mickan + denice tid ... å det va ju inte igår om jag säger så . Mickan tycker tydligen inte att mina kopussar duger längre så hon har fixat nån annan som ger henne det hon behöver ;) men jag e så glad för hennes skull * ni e ju så söta*

Jo jessica va oxå här men hon kunde ju bara inte låta bli att bjuda in Björn =) å det gör ju inget för vi alla hade det så trevligt , mycket skratt blev det !!


Ne nu orkar jag inte skriva nå mer men jag lovar dej bäbis att jag ska försöka skriva oftare

Av Denice - 1 november 2008 11:00

Det är ingen vanlig dag för det är Mickans födelsedag   HURRA HURRA HURRA /Puss på dej vännen

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards