Direktlänk till inlägg 21 november 2008

Lugna veckan ..

Av Denice - 21 november 2008 23:07

Har bara jobbat en dag denna veckan.

På tisdags morgon hade Jacob jätte svårt att andas så då bar det iväg på sjukan .... Å som vanligt tog det en jävla tid ínnan nån kom å ropade upp hans namn !!!

När vi väl fick komma in till läkaren så sa han att det va nog falsk krupp , hmm hur kan man säga det om han inte ens har undersökt Jacob . Ne du det svaret nöjde jag mej inte me .

Efter att han lyssnat på Jacob så konstaterade läkaren att det va astma ... usch fy att han oxå ska behöva lida av det =(

Men han fick medicin så nu kommer det bli mycket bättre, så den här vecka har han fått varit hemma , för att kolla att puffarna hjälper.


Ikväll har faktiskt jag haft Mickan + denice tid ... å det va ju inte igår om jag säger så . Mickan tycker tydligen inte att mina kopussar duger längre så hon har fixat nån annan som ger henne det hon behöver ;) men jag e så glad för hennes skull * ni e ju så söta*

Jo jessica va oxå här men hon kunde ju bara inte låta bli att bjuda in Björn =) å det gör ju inget för vi alla hade det så trevligt , mycket skratt blev det !!


Ne nu orkar jag inte skriva nå mer men jag lovar dej bäbis att jag ska försöka skriva oftare

 
 
Ingen bild

Mikaela

21 november 2008 23:39

Dina kopussar är ju underbara...haha MEn jag föredrar ju att pussa på honom ;)

 
Anna G

Anna G

23 november 2008 11:20

tur i otur men att han fick astma tidigt för då kan de ju växa bort! kram på er

http://www.nogg.se/mysannna

 
Ingen bild

denice

24 november 2008 11:52

ja jag hoppas verkligen det . kram kram

 
Gummo

Gummo

26 november 2008 21:18

Stackars gummos lill prins.. Saknar er massor massor.. Synd att man inte visste ni var hemma i veckan.. Måste ses snart..PUSSA

http://mammameta.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denice - 19 augusti 2009 22:26

Fick å kunde jag så skulle jag nog kunna sova bort en hel vecka . Är så jäkla trött hela tiden . Och Jacob har varit sjuk sen i måndgs, hostar ,nyser , feber å den där jobbiga astman ska ju så klart va med på ett hörn :( Igår va det min tur att få k...

Av Denice - 11 augusti 2009 21:03

Första kvällen på ca tre veckor som jag sj inte har somnat när det e dags för att natta Jacob :D ...

Av Denice - 7 augusti 2009 21:37

Av Denice - 6 augusti 2009 21:20

Fick för mej att jag ville dra med mej kakan å Rickard ut å åka lite i skogen . Så snäll som dom va följde dom med .... eller ja dom hade inget val ;) Vi åkte till överberg , långt in i skogen . D- men va fan .. vi måste ju få se nåt djur iaf :S Efte...

Av Denice - 22 juli 2009 21:18

"Jag tävlar hos Jempajenny om en valfri väggtext från VinylaHem.se! Tävlingen avslutas den 2 augusti klockan 18:00 genom lottning! Klicka här för att vara med och tävla du också"...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards